🌷انـــــــدرویـــــد کـــــــده🌷

خوش آمدید
🌷انـــــــدرویـــــد کـــــــده🌷

.

پیوندها

جاسوس گوشی

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ

کافیه این نرم افزار رو رو گوشیتون نصب و آدرس ایمیل قربانی را وارد و در زیر آن آدرس ایمیل خود را وارد نمایید سپس نرم افزار فعالیت های قربانی را (تلگرام لاین و.. تماس ها.پیامک ها و...)کنترل کرده و همه را در قالب یک ایمیل به صورت خودکار برای شما ارسال میکند

قیمت در سایت های دیگه۲۵هزار تومان(اگر هم پیدا بشه) اما در این جا فقط و فقط1000هزار تومان


پرداخت و دانلود


روش پرداخت:ابتدا روی لینک بالا کلیک و در وسط صفحه باز شده کد تصویر را در کادر تایپ و پرداخت را بزنید سپس اطلاعات کارت بانکی خود را به درگاه بانک ملت بدهید و کد پیگیری رو هم یاد داشت کنید سپس لینک دانلود برای شما ظاهر خواهد شد

😍موفق باشید😍


👇پشتیبانی و راهنمایی نرم افزار:👇

تلگرام: @botsazzzz

تلفن همراه:۰۹۳۶۴۳۲۲۸۲۹

  • mohamad irani

نظرات  (۲)

سلام من استفاده کردم کار میکنه ولی فقط لاین طرف رو هک نمیکنه چرا؟/
ممنون میشم اگه کمک کنید
پاسخ:
برو تو برنامه و تیک سایر برنامه ها رو فعال کن
سلام اولا به صفحه پرداخت و دانلود نمیره دوما این برنامه رو من قبلا داشتم اما ۱ سالی میشه پاک شده و نمیتونم پیداش کنم من فقط به تمام و پیامک هاش دسترسی داشتم و نیازی به کارایی های دیگش نداشتم اگه برنامه واقعا کار میکنه و کپی این برنامه نیست که تو خیلی از سایت ها با همین نام و همین کارایی دانلود میشه با ۷۰۱ مگابایت راهی بگین دانلود و خرید کنیم ،نسخه رایگانش ۷۰۱ مگابایت هستش لطفا جواب بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی